Annesinin, babasının ve tabii ki Çınar'ın maceraları!

3 Temmuz 2011

40!






40' ımız çıktı! Sahiden büyüklerin bir bildikleri varmış, Çınar Paşa'nın düzeni biraz daha oturdu. Sanırım ben de hem evdeki bıdığın varlığına alışmış hem de resmi post-partum döneminden çıkmış oldum - sonunda! Lohusalıkla ilgili atalarımız öyle sözler söylemişler ki korku filmi senaryosu gibi:
  • Lohusa'yı uykusunda korkuturlar aman dikkat
  • Lohusanın mezarı 40 gün açık kalırmış (benimki şimdilik kapanmış görünüyor!)
40 günlük annelik macerasını şöyle bir özetlersek, öncelikle yaratıcıya bir kez daha iman ve şükür duygusu, mutluluk, huzur, aşk, merak, merhamet (öyle muhtaç ki!), bağlılık, telaş, bolca acemilik ve yetersizlik hissi, yorgunluk, uykusuzluk, isyan, birşeylerden geri kalmak duygusu...

Hımmm bir de şunun idrakı: gerçekten de anne olmadan anlaşılmıyormuş!!!

3 yorum:

  1. Harika bir iş çıkarmışsın. Çok beğendim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Sağol Evrencim :) İhtiyaçtan oldu aslında, sevdiklerimizin yarısı uzakta olunca :))

    YanıtlaSil
  3. Ösgecim bende bayıldım bitanem, hele bu fotolara bittim dığrusu . Maşallah sizlere nazar değmesin ..

    YanıtlaSil